OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Obavještavaju se potrošači – korisnici usluga javne odvodnje, da svoje pisane prigovore vezane za pruženu uslugu, sukladno odredbi čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14), mogu podnijeti na sljedeće načine:
1. U poslovnim prostorijama Vodovod Pula-Labin d.o.o., na adresi Radićeva 9, HR-52100 Pula, 52100 Pula, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak prigovora
2. Putem pošte na adresu: Vodovod Pula-Labin d.o.o., Radićeva 9, HR-52100 Pula
3. Putem telefaksa na broj (052) 211 554
4. Putem elektroničke pošte na e-mail adresu: prigovori@pragrande.hr
Radno vrijeme sa strankama
Ponedjeljak - petak: 07.30-14.30 (dnevna pauza od 10.00 – 10.30)
Rukovoditelj kanalizacije: Davor Batel
E: davor.batel@vodovod-pula.hr
Hitne intervencije
T: 052 529 964
M: 099 540 9039
Usluge
Pražnjenje septičkih jama, odčepljivanje kanalizacije kanal-masterom, snimanje cjevovoda
T1: 052 638 446
T2: 052 529 964
E: iris.mendica@vodovod-pula.hr
Tehnička priprema
Izdavanje tehničkih uvjeta, izdavanje suglasnosti na projekte, suglasnosti za priključenje, uvjerenja za tehnički pregled objekata.
T2: 052 529 932
E: viktoria.l.pamic@vodovod-pula.hr
Eu projekt
Izrada projektne dokumentacije i studija za aplikaciju na EU fondove
E: euprojekt@pragrande.hr